19 octombrie 2016

Ficțiune abstractă...









5 comentarii:

A.C. spunea...

Îmi place mult a 4-a. Poți să îmi spui ce setări ai folosit? Mulțumesc

Mirciulică spunea...

Clar că, aș putea, dar ceea ce a făcut să realizez această imagine a fost doar simplul fapt că am lăsat obiectivul pe focalizare manuală...

A.C. spunea...

O să încerc și eu :)))
Îmi place foarte mult ce și cum fotografiezi. Chiar dacă nu vrei să mă înveți nimic, tot ma inspiri.

Mirciulică spunea...

Îmi pare rău că spui asta A.C... Fotografia e o artă, iar simțul artistic îl deține fiecare... inspirația, de multe ori, e mai importantă iar meseria... întotdeauna se fură, nu se învață.

A.C. spunea...

De ce sa îți para rau? Ai dreptate cu ce spui. Eu sunt la inceput și te admir mult. Sper să ajung cândva ca tine. Iar sfatul despre focalizarea manuală a fost exact ce aveam nevoie :)
Mulțumesc!